CARNESTOLTES- CARNAVAL-
Ja hem arrivat al temps de carnestoltes, totes les coses van a l'inrevés, els que manen obeixen, els homes són submisos i les dones són qui donen les ordres.( de fet com sempre).
Els costums pagants eren així i així, ens arriba a nosaltres, des de temps ancestrals. S'han perdut les vergonyes allò seriós ja no és important, s'oblida la castedad, i es fornica de nit i dia, desenfrenadament sense que compti l'amor, el sexe, la disbauxa, els excessos, l'irreverencia, i l'obscenitat i promiscuitat tenen presencia en les festes de carnestoltes antigues i paganes, i lesmodernes els que poden també.
Els balls de màscares, en el carnaval de Venecia, des de fa segles, els nobles baixaven a la plaça, al carrer, emmascarats per a no ser reconeguts i fer les mil trapelleries, disbauxes, i obscenitats possibles, i fins i toto crimens, sota la máscara i la capa.
El que si es cert que les lleis de la natura són iguals arreu del món, vinculades a la terra a l'agricultura, a l'home. Potser algunes coses canvien però com que els ritus i els cicles naturals són iguals arreu del mon tothom més o menys actua de la mateixa forma. I així ,ens ha arribat fins el dia d'avui, on el sexe no es tabú, ni el sexe comporta culpa ni vergonya. Nosaltres arrosseguem a casa nostra la santa Inquisició, i som un poble reprimit. Al Japó no fan servir la culpa, sinó la vergonya, i ja és una gran diferencia.
Menjar la truita d'ou, llegir el manifest del ninot de palla, carregar-se l'ordre de les coses, escarnir als poderosos, encara que solament sigui uns dies a l'any, val la pena, estem a Carnestoltes. Aprofiteu, ara és el moment, de xalar, de riure i fornicar!!!!
Després us tocara fer penitencia, i veurem els encaputxats de color lila ben aprop la setmana santa, arrossegant les cadenes de les seves culpes i de l'anima en pena per l'arrepentiment després de tanta disbauxa! Abans arribi setmana santa.... passeu-s'ho be!
Foto: SV
Originals de les obres d'art " Museu de l'Erótica de Barcelona"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada